www.strandjagtforeningen.dk

Nyt fra Jærgerforbundet
  • Formand for Vildtforvaltningsrådet genudpeget
    Fri, 19 Aug 2022 10:56:32 GMT

Den nuværende formand for Vildtforvaltningsrådet, Jan Eriksen, er i dag blevet genudpeget til en ny fireårig periode på posten.
  • FM 2022 i udvidet apportering
    Fri, 19 Aug 2022 09:30:19 GMT

DJ afholder traditionen tro den sidste lørdag i august FM i udvidet apportering. Det sker i år på Sydfyn, og alle interesserede publikummer er velkomne.
  • Opgradering af Jagtprøven.dk
    Fri, 19 Aug 2022 09:02:42 GMT

På baggrund af input fra jagttegnskursuslærerne ved forsommerens ERFA-møder, er ønsker om forbedringer på Jagtprøven.dk allerede blevet gennemført.

Velkommen til Strandjagtforeningen for Als & Sundeved - i daglig tale kaldet Strandjagtforeningen.

Oprindelig var det en jagtforening for strandjægere, men vi er i dag en åben jagtforening. Vi optager således alle jægere som medlemmer uanset køn og alder og uanset om man ejer eller lejer jagt, driver strand- eller havjagt, går på jagt i udlandet eller blot holder jagttegnet vedlige med lidt skydning. Nyjægere er også meget velkomne; vi har erfarne instruktører til alle vores skydninger og hjælper gerne med gode råd og vejledning om jagtmæssige forhold.

Foreningen bestræber sig på at der altid er et bredt udsnit af jagtlige aktiviteter for medlemmerne. Vi udlåner jagtpramme, afholder riffelskydninger, lerdueskydninger, filmaftener, foredrag, kurser, skydninger på vort laser-shot anlæg samt sociale arrangementer. Klik på menuerne i venstre side for at se nærmere på de forskellige aktiviteter.

Vi kan ikke tilbyde vore medlemmer jagt på land, men der er til arrangementer i Jægerhuset skabt mange kontakter som har resulteret i invitationer til at deltage på en jagt.

Strandjagtforeningen er tilsluttet Danmarks Jægerforbund. Klik på menuen ”Bliv medlem” øverst for et medlemskab af områdets mest aktive jagtforening.

Med jagtlig hilsen

Flemming Toft, formand.

Link til kalender for 2022 (Version 1d - udgivet 23. maj 2022)

PS: Strandjagtforeningen har ikke mulighed for at arrangere lerdueskydninger til polterabend eller andre private aktiviteter. Prøv gerne www.tjff.dk

Facebook - se her: Klik her..

Kommende aktiviteter
20/8 Pokal flugtskydning...
2/9 Instruktørskydning...
8/9 Flugtskydning v. Broager...
17/9 Indskydning 100/200m - Kær...
29/9 ´ Polens aften med ´bukkepral...

Sponsorannoncer

Klik her for at komme til Danfoss's side!
Danfoss

Klik her for at komme til MacNab Sønderborg's side!
MacNab Sønderborg

Klik her for at komme til BHJ-Fonden's side!
BHJ-Fonden

Klik her for at komme til  's side!