Personligt Skydekursus

Strandjagtforeningen har igen i år lavet en aftale med Kenneth Kold Jørgensen fra Danmarks Jægerforbund på Kalø om at afholde et personligt kursus i lerdueskydning for vores medlemmer. Kenneth bruger som ansat i DJ en stor del af sin tid på at lære andre at blive bedre til at skyde.

Arrangementet afholdes fredag den 6. september 2024 mellem kl 10 og kl 17 i Dynt, Broager (deltagerne får nærmere besked om stedet).

Hver kursist får ca. 20 min, dvs der kan deltage 3 per time. Tilmelding kan ske fra den 1. august 2024 kl 18.00 og til Helmut ( kasserer@strandjagtforeningen.dk ) med angivelse af hvilken time ( 10-11, 11-12, ... 16 - 17 ) man har mulighed for at deltage.

Pladserne tildeles efter først til mølle princippet - dog efter flg prioritering:

1) De medlemmer der ikke har været med før.
2) Herefter fordeles de resterende pladser bland alle tilmeldte.

Du hører nærmere efter sidste tilmelding.

Strandjagtforeningen betaler for instruktøren, men hver deltager skal betale 160 kr. (kal 12 ) eller 180 kr. (kal 20)  for 50 patroner og duer på pladsen.

Prøv det - Kenneth er en rigtig god instruktør!

Flemming