Ny hjemmeside

15. feb. 2024 -- Tilføjet af : FlemmingT

Vi har nu endelig fået lavet en ny hjemmeside som afløsning for vores gamle side.

Hvis du allerede er medlem af Strandjagtforeningen:

Vi kan desværre ikke overføre email adresser fra den gamle hjemmeside. Hvis du fortsat ønsker at modtage nyhedsmails når der sker nye aktiviteter i Strandjagtforeningen og Polens Klubben, så skal du registreres som bruger igen  på denne nye side.

Når du opretter dig som bruger skal du indtaste forskellige oplysninger. Herefter sendes der en mail til den adresse du oplyser - når du modtager mailen skal du klikke på et link for at bekræfte at mailadressen er OK.

Du kan efterfølgende altid framelde nyhedsmails igen, hvis du synes at de en til to mails om måneden er for meget. Nederst i hver nyhedsmail er der et link til af afmelde.

Klik på dette link for at blive oprettet som bruger.

Hvis du IKKE er medlem af Strandjagtforeningen:

Klik på "Opret medlemskab hos DJ/Strandjagtforeningen" nederst på siden og udfyld skemaet. Efterfølgende kan du tilmelde dig nyhedsbrevet som beskrevet ovenfor.

Bestyrelsen.

Seneste nyheder